Project life 48. týden

 

První adventní týden a já jsem opět odjela na dovolenou. Tentokrát do Polska do Krakova. Počasí moc adventně nevypadalo, spíš to chvílemi připomínalo spíš babí léto, ale i tak jsem si to užila. 

Celkový pohled



Pár detailů


Před odjezdem jsem si zašla ještě do kina na film Everest. Na kartičku jsem použila vstupenku z kina a filmový plakát.


Jedno z míst, které jsem v Krakově navštívila bylo muzeum moderního umění. Muzeum bylo hodně zajímavé. Na fotce můžete vidět velmi zajímavý exponát. Jedná se o 4 fotografie naaranžovaných mrtvých lidí. Normálně mě to šokovalo. 



Krakov je krásné město a zvlášť o adventu. Na náměstí jsou typické tradiční trhy se svařákem, chlebem se sádlem a různými rukodělnými výrobky. Škoda jen, že nebyl sníh.






Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates