Mezinárodní den scrapbookingu


Na sobotu 7.5. připadl mezinárodní den scrapbookingu a tak se skoro všude slavilo. Holky z Paperoamo si na tento den vymyslely spoustu událostí, novinek a akcí, které postupně zveřejňovaly na svém blogu.

Jedna z akcí byla challenge na tvorbu stránky. Pro začátek stačilo myslet si číslo od 1 do 11. Vybrané číslo určovalo designérku z Paperoamo týmu a její podmínky pro tvorbu stránky. Naprosto bez rozmyslu jsem si vybrala 1 a po přečtení podmínek, jsem chvíli zvažovala jestli si nevyberu něco jiného, ale nakonec jsem si řekla, že to bude výzva a vrhla jsem se na tvorbu. A jaké že byly jednotlivé podmínky?

1. SILVIE “city stars funky” 
/+/ foto selfie (nebo aspoň kde jsi přímo ty), tyrkysová a růžová barva, hvězdy 
/-/ oranžová barva, textil (šití, provázek, látka), korek 

Růžová barva pro mě byla docela oříšek. Jestli nějakou barvu fakt nemám ráda, tak je to růžová a moc použitelných věcí jsem doma neměla. Naštěstí byl termín odevzdání až v úterý, tak jsem si růžový podkladový papír a enamelky zaběhla koupit.

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates