Project life - Týden s tekutými enamelkami

 

Tento týden jsem udělala na jednu stránku. Jednak jsem neměla moc fotek a navíc mi vyšel na pravou stranu. Pro stránku jsem použila lednový PL kit a celý ho sladila do černé barvy s červenými prvky. Poprvé jsem si vyzkoušela tekuté perly a udělala vlastní enamelky. Pořád se nemůžu rozhodnout jestli se mi výroba vlastních enamelek líbí. Nějak tomu nemůžu přijít na chuť. Kupované jsou hold kupované. 

Celá stránka
Stránku jsem poslal do PL challenge na FB Paperoamo. Ani jsem neplánovala zúčastnit se, ale stránka skvěle odpovídala vyhlášeným podmínkám.

Podmínky:

  • plastová kapsa design A
  • titulní kartička 6x4 s označením týdne/měsíce a datumy
  • velká fotka 6x4 do velké kapsy
  • malá fotka 3x4 do malé kapsičky
  • výplňová kartička 3x4, na které bude buď jenom obrázek nebo text

Detaily stránky





Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates