Project life 8. týden


Ach, ten skluz. Aneb jak si letní horké počasí zpříjemnit zimními stránkami. Sice to nebyl zrovna sněhový týden, ale i tak je to strašně daleký únor. Konečně budu mít snad chvilku čas a začnu pomalu, ale jistě likvidovat ten strašný skluz, který panuje v mém albu. Jdu tedy na to.

Stránku z osmého týdne jsem zároveň vytvořila pro PL challenge PaperoAmo.

Podmínka:
použij na stránce svou fotku - nemusí se nutně jednat o selfie, může to být fotka tebe s rodinou, přítelem, kamarádkou... prostě, aby se v PL albu objevila fotka i té, která ho tvoří :-)

Celkový pohled

Dorostly mi vlasy a mohla jsem si udělat culík, konečně si připadám jako člověk. Tohle jsem si určitě musela zaznamenat, takže podmínku bylo jednoduché splnit. Samozřejmě nesmí chybět ani Pišta, která se válí v posteli. Do alba jsem si dala i fotku s Leem DiCapriem, který získal Oskara. Ta medvědí fotka mě vždycky strašně rozesměje :-) A zbytek stránky je věnovaný mému tetování.

 Detaily stránky








Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates