Bruggy, Benátky severu

čtvrtek, prosince 15, 2016


Nejlepší akce jsou ty naprosto neplánované. To tak jednou objevíte kouzlo levných letenek a než se stačíte zamyslet, tak letíte. V Bruggách jsme společně se Zu nafotily hodně fotek a byla škoda dovolenou zmínit pouze v PL albu, ale zasloužilo si to samostatné album. Dlouho jsem přemýšlela nad formátem a nakonec jsem si stránky svázala samostatně pomocí knihařských kroužků. Fotky jsem doplnila sadou You are here od Simple Stories. Na sadě se mi líbilo, že je taková cestovatelská, ale zároveň se dá použít i na podzim.

Obal alba jsem udělala z tvrdého papíru a polepila mušličkami, které jsem posbírala v Belgii na pláži. Na konci alba jsem si udělala i kapsičku s pískem.




























You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Instagram