Project life 36. týden



Hlavní událost týdne byla Beskydská sedmička. Chystali jsme se na ni celý rok, tedy aspoň já. Lukáš ten má natrénováno :-) Předzávodní přípravu jsme začali tejpováním a večeří U Námořníka. Na stránku jsem použila kartičky ze sady Everyday. Kartička s nápisem A adventure mi přišla více než výstižná. 

Celkový pohled


Na stránku jsem použila oficiální fotku trasy, která se mi líbila. Je na ní zachycena celá trasa závodu s popisem všech vrcholů. Levou kapsu zaplnil účastnický list a fotka ze Smrku a z Javorového.

Pár detailů


Na B7 jsem měla udělaný rozpis trati, abychom věděli, jak si stojíme a kolik kilometrů a času nám ještě zbývá. Vlezl se mi akorát do jedné kapsy.


Všechno se musí zužitkovat a do kapes jsem dala samolepku s výškovým profilem trati a stravenky, které jsme měli na občerstvení na trati. Naštěstí jsme dostali ve startovním setu stravenku navíc. Jinak bych musela být kvůli PLku hladem :-)

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates