Můj rok s Project Life


Můj první "prodžektlajfový" rok je za mnou a jaký byl? Některé týdny se tvořily samy od sebe, u jiných jsem vesele prokrastinovala. Týdny jsem tvořila podle situace, buď na jednu stránku nebo na dvě. Nechtěla jsem se zbytečně stresovat týdny, kdy nebylo co zaznamenávat. Postupně jsem zjistila, že mi hodně práce ulehčují kompletní sady kartiček a ozdob. Líbí se mi, když k sobě vše ladí a nemusím ozdoby pracně hledat.


Jestli jsem se za ten rok něco naučila, tak to, že první nápad nikdy není ten poslední. Dostanu nápad a říkám si, to je ono, přesně tak to bude vypadat a potom si sednu ke stolu a výsledek je vždycky úplně jiný. To mě na tvoření nejvíc baví, když na sebe necháte působit fotky, papír, barvy a výsledek je vždycky dílem okamžiku.


Úplně si pamatuji jakou jsem na začátku roku měla představu. Nebudu se nechávat rozptylovat různými technikami a budu se soustředit na Project Life. Ono to zabere dost času a to bych pak nemusela dělat už nic jiného. A jak to dopadlo? Během roku padly snad všechny ne, které jsem si dovedla přestavit.

Velké stránky, to já dělat nebudu, já přece dělám Project Life. Hned první podmínka pro PL challenge byla velká stránka. Během roku jsem pak velké stránky sypala jednu za druhou.


Mixed media, to já taky dělat nebudu. To není můj styl. Nakonec jsem se nechala zlomit a pár mixed media stránek už mám taky na kontě.

Horké embosování, to já taky nikdy dělat nebudu a jak to dopadlo? Takhle technika mě naprosto uchvátila a vesele embosuju všechno kolem, včetně svých prstů.

Poslední velké ne se týkalo insta alb. Přece nebudu dělat malé album, když mám to svoje velké. Jenže pak holky začaly ukazovat svoje insta alba a já začala být trochu nalomená. Když jsem uviděla album od Studio Calico s kočičím designem bylo rozhodnuto. Náš kočičí gang má svoje insta album, které jsem darovala rodičům a v plánu mám další album jako dárek k narozeninám.



Už teď se těším na další rok plný tvoření.


Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates