Project life - Začínám vařit


Do nového roku jsem si dala předsevzetí, že začnu více vařit. Začala jsem tím, že jsem si koupila kuchařku Grand tour. Překvapilo mě jaká je to bichle. Pomalu jsem se do ní začetla a některé suroviny jsem si musela vygooglit. Na straně 272 jsem konečně narazila na recept, který jsem byla schopná uvařit. To bude teda oříšek. Vaření jsem, ale nechtěla vzát, tak jsem začala něčím jednodušším a udělala si pizzu s listového těsta. Super nápad, ale jenom pokud máte doma váleček. Já ten svůj nemohla najít, tak jsem si těsto vyválela termoskou :-)

Celkový pohled

Já ten podzimní PL kit prostě miluju a využiju ho do poslední kartičky. Zbytek kartiček jsem dozdobila washi páskami. Pomalu se dostávám do skluzu, tak jsem udělala tento týden jenom na jednu stránku.

Detaily stránky


V neděli proběhlo oficiální vyhlášení výsledků Mojeho vertikálního kila. V kategorii ženy - hobby jsem skončila na skvělém pátém místě. 

Okomentovat

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates